1 Kasım 2013 Cuma

Ceren'in keçeden yapılmış eğitici yastığı:)

 
 
 
 
 
 
 
Ceren'e gece ve gündüzü ayırt edicek eğitici bir şey yapmam gerekiyordu,aklıma bu şekilde
bir yastık tasarlamak geldi,gündüz uyuduğu zaman güneş ve bulutların olduğu tarafı,gece olduğu zamanda ay ve yıldızların olduğu tarafı kullandırıcaktım,bu şekilde eğlenerek öğrenmesi onun içinde benim içinde daha avantajlıydı,yatmasa bile elinde her gezdirdiğinde gece ve gündüzü anımsatacak bir oyuncağı olucaktı.Yastığın üzerindeki şablonları PC'den çıktı aldım.Sonra keçeleri bunlara göre
kesip diktim.Ceren çok sevdiği bu yastığı.Arada bana getirip eee diyor:))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




                                                         burda mutluluk gözlerinden okunuyor minik kuzumun:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder