1 Kasım 2013 Cuma

Ceren'in keçeden yapılmış eğitici renk ve şekilleri:)

 
 
 
 
 
 
Ceren daha 1 yaşına basmadı,1,5 yaşında çocukların şekilleri ve
 
renkleri algılaması yavaş yavaş
 
başlıyor,can 1,5 yaşında renkleri tanımaya başlamıştı.Yine keçe
 
kullandım bunu yaparken,şekillerden bir örnek siyah keçenin
 
üzerine diktim,sonra buların ortasına çırtçırt diktim.Daha sonra
 
bu şekillerin aynısından ikişer tane keserek onlarıda dikmeye
 
başladım son dikiş yapacağım kısımlardan içine pamuk doldurup
 
diktim.Ceren belki şuan algılamıyor ama onları bile yapıştırıp
 
çıkarması el kasları için çok önemli.Bunlarla oynarken bile çok
 
eğleniyor.Şekillerin yerlerini tam isabet ettiremese bile
 
 
bu yaptığım renk ve şekil oyuncağınla oynamak ona mutluluk
 
veriyor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder