5 Kasım 2013 Salı

Ceren ve mama kutusundan yapılmış dokun hisset etkinliği

 
 
 
 
 
 
Uzun uzun yazılar yazamıyorum burda,o kadar yükleyeceğim etkinlik birikmiş ki cerenle yaptıklarımızı yükledim,can'ın buraya yükleyeceğim daha 100 aşkın resmi var.Neyse..
bunu cerene mama kutusunun kapaklarından yaptım.Kapakların içlerine kalın poşetin içinde renkli boncuklar,oynayan gözler ve keçeden yaptığım tavşan var.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                    Kapakların üstünde de renkli parlak kağıtlardan şekiller   yapıştırdım











                          ceren her kağağı açtığında değişik şeylere rastladı.





                                                          şaşkındı aslında:)







                                     severek oynadığı bir oyuncağı olmuştu:)
                        

1 yorum:

  1. Ne kadar sevimli bir oyuncak olmuş,blogunuzu az önce keşfettim,çok begendim,ben de beklerim:):)

    YanıtlaSil