19 Kasım 2013 Salı

Köpük köpük

 
 
 
 
Suyu ve köpüğü kim sevmez ki:))Can su hastası bir çocuk her akşam duşa girip oyun oynuyor
Yazın yaptığımız bir etkinlikti.Büyük ve derin bir kaba su ve detarjan koydum
can elini suya sokup köpürtene kadar karıştırdı
 
 
 
 
 
 

                                                           sonra onun için eğlence başladı



 

                                                       aslında gıda boyasıda katmıştım suya ama
                                      neden renkli olmadı onu anlamadım,daha sonra öğrendim ki
                                            bir kabta su-detarjan ve gıda boyasını blendırdan geçirip
                                                                köpürtürsen renklenirmiş,o şekilde de
                                                                        yapmayı düşünüyorum.
                                                                    







1 yorum: