5 Kasım 2013 Salı

Ceren ve çek yapıştır:)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ceren bu oyuncağını çok seviyor,bazen buna öyle güzel sarılıyor ki,sımsıkı,bırakmak hiç istemiyor.
Bende sevdiği bir oyuncağınla ona bir etkinlik yaptırayım dedim,sıvadım kolları aldım elime keçeleri
dikdörtgen biçimde kestim 10'u gecik,başladım bunlara çırtçırtları dikmeye:))
15 dakikamı bile almadı bunları yapmak..Cerenin el kasları için çok iyi bir etkinlik örneği
olucaktı bu çalışma..Ceren sabah uyandığında verdim eline keçeleri,koydum önüne oyuncağını
Şimdi bu keçeleri oyuncağına ilk önce ben yapıştırıcam sonra sen yapıştırmaya devam ediceksin dedim.Benimle ceren arasındaki diyolog çok iyidir:))
Benim kız hemen başladı oyuncağına yapıştırmaya.
 
 
 
 
 
 
 
 




                                             keçeleri yapıştırıyor,çekiyor:)









                                     Keçelerle oyuncağını bir güzel süsledi:))





       En son benim el kaslarım baya bi çalıştı galiba deyip attı kendini koltuğa:))
                                                

3 yorum:

  1. yerim ben o prensesin kaslarını :))) harikasın özlemcim ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  2. Bu gerçekten çok güzel fikirmiş gerçi benimkinin hiç peluş oyuncağı olmamıştı şimdi bir pepeemiz var ama ona da hevesi çabuk geçti

    YanıtlaSil
  3. Kızım 15 aylık pelüş oyuncaklara dokunmuyor, hatta uzun tüylü halılara basmıyor bile keçe aldım ama ona dokunacağınıda sanmıyorum. Dokun hisset kitaplarında da yumuşak dokuları ellemiyor

    YanıtlaSil