7 Kasım 2013 Perşembe

Ceren'in camda yaptığı rengarenk etkinliği:)

 
 
 
 
 
 
 
 
Daha önce can ile bu etkinliği yapmıştık,can camdaki yapışkanlı kağıda ahşap şekilleri yapıştırmıştı ve renk eşleştirmesi yapmıştı.Ogün canla bu etkinliği yaptığımız sırada Ceren'in çok ilgisini çekmişti.
Can'ın etkinliğine ortak olmak istiyordu ama can buna izin vermiyordu.Ceren'in merakını gidermek için oturup onunlada yaptık.Kırtasiyelerde satılan rula bicinde yapışkanlı kağıtlar var,evde onlardan
bulunduruyordum zaten,etkinliklerde çok işime yarıyordu çünkü.Bu kağıdın bir tarafı yapışkanlı yapışkansız tarafını köşelerden cama veya başka birşeye koli bantıyla yapıştırıyorsuz,yapışkanlı tarafı yüz kısma bakıcak tarafa geliyor.Kağıdı cerenin boyuna isabet edicek şekilde cama yapıştırdım,önüne
ponpon,pipet ve sihirli logolarımızdan birkaç tane önüne verdim,ceren ilk önce elini kağıda değdirdi,merakını giderdi yani:))
 
 
 
 
 
 
 pipetlerden başladı yapıştırmaya
 
 




                                                       ponponlara sıra geldi





      Şekilleride yapıştırmaya başlayınca,kağıtta duran malzemeler
                              onun daha çok dikkatini çekti.






                                             Yerden alıp taktıklarıda oldu:))

     Cama yapıştırdığı ponpon,pipet,şekillerden oluşan rengarenk
etkinlik cerenin çok hoşuna gitmişti.



3 yorum:

  1. Yerim ben Ceren'i ya.Bak kötü oluyorum bir kız istiyorum olmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olur:))Bu ceren gerçekten başka,bu etkinliği yaptığımda cama yapıştırıken beni gördü,gecen kagıtı almış oda aynısını yapıyor,hadi bundan yine yapalım der gibi:))

      Sil
  2. Genel olarak btün malzemeleri nerelerden temin ediyorsunuz?? Bende yapmak istiyorum böyle etkinlikler..

    YanıtlaSil