27 Kasım 2013 Çarşamba

karton üstüne çizdiğimiz resmi boyama

 
 
 
 
 
üç kuzunun yaptığı bir etkinlik örneği daha
cemre ile büyük karton kutusuna resim çizdik.
daha sonra bu çizdiğimiz resmi boyadılar
Can aslında boyamayı hiç sevmez,hep karalama peşinde
bende güzel boyasın diye hiç üstünde durmuyorum
Bu etkinlikte Abla'da var diye galiba
bir hevesle boyadı.
 
 
 









                                                         resim boyandıktan sonra ceren hemen
                                                                   kutunun üstüne oturdu
                                                               çekilin sıra bende der gibi:))



                                                          oda bi güzel hevesini aldı


                                                                işte resmimiz:)

3 yorum:

  1. Boyanızı çok beğendim nerden aldınız ismi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. les't parmak mum boyası,ben kırtasiyeden almıştım,hepsiburada.com varmış galiba arkadaşlarım ordan almışlardı.

      Sil
  2. Çok teşekkürler, benim miniş kalemi düzgün tutamıyor avuçluyor bu boya sayesinde daha kolay öğrenebilir. Resimde harika olmuş ...

    YanıtlaSil