26 Kasım 2013 Salı

BEN KİMİM:))


                                                                            MERHABA
                                                                           Ben ÖZLEM
                                                                          38 yaşındayım

                                        Ben cemre,canpolat,ceren'in annesiyim. Benim 3 tane sevimli kuzum var                                         Gezmeyi tozmayı severim.
                                        Kendi işimde(Kimya üzerine) çalışıyorum. Güne sabah 6'da başlıyorum
                                        Bazı günler 2 saat uyku ile ayakta kaldığımı biliyorum
                                        Ev işleri-yemeğimi kendim yapıyorum.Çocuklarımla oyun oynamayı çok 
                                        seviyorum. İşten geldikten sonra hergün olmasada haftada 4-5 gün evde
                                        etkinlik yapıyorum.
                                        Araştırmacı bir anneyim,çocuklarımın eğitimi için herşeyi yaparım.
                                        Çocuklar akşamları saat 8 gibi uyuduğu için gece evi toplama yemek yapma
                                         benim için en büyük eğlence:)))
                                        
                                       BEN ÇOCUKLARIMIN ÖĞRETMENİYİM:))
                                       

             UNUTMAYIN!!!!!!!
                                     
            Hiçbir işimiz, ANNELİK VE BABALIK sorumluluğundan daha önemli olamaz...!İşler bekleyebilir ama ÇOCUK EĞİTİMİ beklemez......! Eksik kalan bir işimizi sonradan tamamlayabiliriz , Ancak ;Eksik kalan ÇOCUK EĞİTİMİNİ, sonradan tamamlamak mümkün değildir                          
                                                   

9 yorum:

  1. gerçekten çok iyi bir öğretmensiniz. çalışan bir anneyimin arkasına sığınmamak gerektiğini bana ve eminim birsürü kişiye öğrettiniz. hayranlıkla takip ediyorum uygulamaya çalışıyorum.bizimle paylaştığınız içinde teşekkür ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semra hanım çok teşekkürler.İşler bekleyebilir ama çocuk eğitimi asla beklemez:))

      Sil
  2. kendinizi tanitmaniz guzel olmus aslinda biz insanlar gordukten sonra daha iyi anliyoruz . malesef gormeden yapilan guzelliklerden anlamak da var ama olmuyor bir turlu. sayfa guzel gidiyor taaaa londra dan bile takipteyiz .tesekkurler
    ayten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni Londra'dan takip etmenize çok sevindim.Güzel dilekleriniz içinde teşekkürler

      Sil
  3. Gercekten hayranim sana uc cocuk gercekten yurek ister helal olsun sana anneligin is hayatin bide ev hanimligi gercekten tebrik ediyorum seni canim

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok beğenerek ve takdir ederek takip ediyorum sizi. Böyle görmek de daha bir güzel oldu :))

    YanıtlaSil
  5. SİZİ TAKDİR EDİYORUM :)

    YanıtlaSil