1 Kasım 2013 Cuma

Ceren'in rulalardan top atma etkinliği:)

 
 
 
 
 
Evde kullandığınız tuvalet kağıdı rulalarını sakın atmayın,bunlarla yapılıcak o kadar güzel
etkinlikler var ki,ben kesinlikle atmıyorum,can için yaptığım etkinliklerde çok kullandım
şimdi ceren için yaptığım bir etkinlikte kullandım.Rula kağıtları dolaba resimdeki gibi yapıştırdım
ceren bunların içinden topları atmaya çalıştı,rulaların içinden geçen topların tabağın içine düşmesi
çok hoşuna gitti,eğilip alıyor,rulalardan atmaya çalışıyordu,bu etkinliğe benzer bir tane daha yapmıştık cerenle,9,5 aylıktı o zaman,sephanın bacağına havlu kağıdı rulasını sabitlemiştim,sonra topları onun içinden atmaya çalışmıştı.O resimleri daha yükleyemedim,yakında yüklerim inşallah:)
El ve göz koordinasyonu için çok güzel bir etkinlik,çocuklarınızda çok sevicektir
şimdiden iyi eğlenceler....
 
 
 
 
 









5 yorum:

  1. Ben bu kıza bayılıyorum ya akıllı kuzum:)Bizim deli oğlana da yapmıştım 12-13 aylıkken de içinden bir top geçemeden koparıp attıydı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren çok dikkatli bir bebek maşallah diyeyimde,hiç yırtma kopartma huyu yok,ama gel gelelim can AVAR'a o öyle idi,oyuncakları yerlere fırlatır kırılırsa kırılsın umrunda bile olmazdı,yok yok bu oğlan çocukları bize çektiricek:))Küçükken haylazlık peşinde büyüyünce dizimizin dibinden ayrılmıycaklar:)))Çok fena bu oğlanlar çok fena:))

      Sil
  2. ah o minnak elleri yesinlerrr.maşallah sana tatlı bıdık:)bu etkinlik gerçekten pek ilgisini çekiyor kuzucukların,Ceren de pek keyif almış belli ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim:)Hemde çok keyif aldı.

      Sil
  3. anaokulu malzemeleri,eğitici oyuncaklar,kreş oyuncakları,anaokulu mobilyaları,anaokulu donanımları,eğitim araçları,okul öncesi eğitim araçları,eğitici oyunlar,toys,kindergarten materials,kindergarten toys,kreş malzemeleri,kreş mobilyaları,ahşap ve keçe oyuncaklar,akülü ve pedallı araçlar,akıllı tahta,robotik kodlama ve teknolojik oyuncaklar,galoşuk,yazı tahtaları,panolar,spor grupları,dolap ve kitaplıklar,masa ve sıralar,ilgi köşleri,ofis mobilyaları,macera parklar tıkla sepete ekle anaokulu ve kreş,yengeç eğitim araçları https://www.yengecegitim.com

    YanıtlaSil