27 Kasım 2013 Çarşamba

Çizik sayıları kalemle tamamlama:))

 
 
 
 
 
 
 
Can'a kalemle çizikler üzerinden tamamlamayı aslında ben öğretmedim,
daha önce çizik şekilleri ve sayıları hamur ile tamamlama etkinliğimiz
olmuştu.
Evde bu çıktılar duruyordu,önüne verip hadi gel bunlar üzerinde çalışalım hiç demedim.
bir gün bu kağıtları bulup bana getirdi,bak şimdi anne ben bunların üstünden kalemle
tamamlıycam dedi ve yaptı.3 yaşındaki bir çocuk için erken bir çalışmaydı çünkü.
Ben bile yaptığını görünce şaşırdım aslında.
Çizgilerin üzerinden geçerken o kadar dikkatliydiki,bu anı kaçırmamak
için hemen videoya aldım.
 
 







 
Demek ki daha önce yaptığımız etkinliği can öyle bir beynine işlemiş ki
bu çizik sayıların üzerinden nasıl gideceğini çok
iyi kavramış.
Maşallah diyeyim oğluşuma...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder