7 Kasım 2013 Perşembe

ceren ve fırçayla boyama çalışması:)

 
 
 
 
 
 
 
 
Bu etkinlik sıcacık,Bugün fırından taze çıktı:))
Bugün biraz halsizlik var üstümde,Bir haftadan beri uykusuzum aslında,benim iki küçük bıdığım geceleri uyumak bilmiyor,her gece uyanmaya başladılar,sabahlarıda 6 da ayakta olduğum için biraz halsiz ve yorgunum anlayacağınız,Neyse.. onlar hasta olmasında biz anneler uykusuzluğa ve halsizliğe razıyız..Bundan dolayı ben ve ceren bugün evdeydik,ana kız evde vakit geçirdik:))
Oyuncaklarınla bir müddet oynayınca onunla boyama yapmak aklıma geldi,kalın diye hemen eline allık fırçası verdim,birazda boya..Ceren başladı her tarafı boyamaya..
Ayy bu ne mutluluk anlatamam,gözlerinin içi parlıyor,neden bunu daha önce yaptırmadım diyede kendime kızdım :))
 
Bir ustalık edası var kızda,fırçayı öyle güzel tutuyorki,sanki daha önce hep boyama yapıyormuş gibi:)) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









                                                     Fırça o kadar hoşuna gittiki:))Elleri ile bi güzel dokundu








                                           her yaptığımız etkinlikte ellerimiz kesinlikle inceleniyor:))




                                           

                                                       yaptığı eseri bana uzatırken:)





                                                              ve... mutluluk......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder