18 Kasım 2013 Pazartesi

Can'ın okula başlaması

 
Okulların açılacağı sıralar her anne gibi benide telaş sarmıştı,Can için güzel bir okul arayışına girmiştim,Bulunduğum ilçede çok sayıda kreş ve anaokulu vardı ama istediğim gibi bulamıyordum
bir türlü,Çok okul gezip eğitimleri ve sınıf sayısı hakkında bilgi edinmiştim.Her gittiğim okula can'ı da götürmüştüm,benim için ilk önce onun düşünceleriydi.Cemre küçükken aynen okula vermiştim o zamanlar adı farklı ve böyle dekor edilmemişti.Birgün araba ile geçerken okulda değişiklikleri farkettim ve ertesi gün randevu alıp okulu görmeye gittim,Kapıdan girer girmez güleryüzle karşılan personel beni daha çok mutlu etmişti aslında.Can'ın okuyacağı sınıfı gezdirdiler,can benden önce sınıfları keşfetmişti zaten,her yeri didik gezdi:))Hoşuna gitmişti,hareketlerinden belliydi.
Anaokulu koordinatörü hediye hanım Sınıf sayısının 7 kişiyi geçemeyeceğini söylemişti,Evet dedim
tam bizlik,az öğrenci daha iyi bir eğitim kalitesiydi benim için.Hiç düşünmeden canı ogün okula kayıt ettirdim.Aradığım tüm özellikler okulda mevcuttu.MEKTEBİM OKULLARI can için
en iyi seçimdi.
Can okul için çok hevesliydi ama benim yine tereddütlerim vardı,bana çok düşkündü.İlk gün korktuğum başıma gelmişti,okula bırakmaya gittiğimizde benden ayrı kalıcağı için başladı ağlamaya,babası zor sokmuştu sınıfa,ikinci günümüzde babası bırakmıştı,aynen ağlama nöbetlerine
yine girmişti,kendi kendime kesin alışamayacak okulu bırakıcak düşüncesine girmiştim.En son çaremiz olan eniştemizi devreye soktuk,canı her sabah okula o bırakıp o alıcaktı.Anne ve babaya yaptığını ona belki yapmaz diyerek hergün onunla gidip geldi.Öğretmenlerininde ilgisi ile okula
alışmamız çabuk olmuştu,şimdi hergün büyük bir hevesle okuluna gidiyor,öğretmenlerini ve arkadaşlarını çok seviyor.
 
 
 
 
 
 
 

                                       o gün okulun her tarafını gezerken resimlerimizide çektik











                                 







                                        Sınıf 6 kişiden oluşuyor,Öğretmenimiz kübra hanım tatlı dilli,
                                        güleryüzlü,canın her akşam ağzından düşürmediği bir kişi.
                                        Bazen evde şaşırıp bize kübaa öğretmenim diye seslendiği bile oluyor:))
                                        Canı okula sevdirdiği için kendisine teşekkürlerimi borç bilirim.
 




                                 İler ki zamanlarda  canın okulda yaptıkları etkinliklerin hepsini paylaşıcam

2 yorum: