3 Kasım 2013 Pazar

Ceren'in rengarenk aktivite kutusu:)

 
 
 
 
Ceren'e koliden yaptığım top ve renkli çubukları atma aktivite kutusu,Kutuda yuvarlak delikler açtıktan sonra renkli elektrik bantları ile o delikleri belirledim.Bu aktivite oyuncağını yaptığım zaman
çok kötü grip olmuştum,başımı kaldırıcak halim yoktu,evde cerenin canı sıkılıyordu,hasta hasta kalkıp ceren birşeylerle oyalansın diye hemen bunu yaptım,biraz gelişi güzel oldu ama ceren için
çok güzel bir oyuncaktı.Topları,çubukları kutunun içine atıyor,istediği gibi oynuyordu.O oynarken bende uzanmış onu seyrediyordum:)
Başını kutunun içine sokmayıda ihmal etmiyordu,o bununla oynarken bende çok güzel dinlenmiştim.
Benim tatlı kızım halimden anlamış olucak ki ogün beni hiç üzmedi,eğlenerek oynadı.
 
 
 
 
 
 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder