2 Kasım 2013 Cumartesi

Ceren'in Elma Ağacı:)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ceren'e bu elma ağacını hazırlarken ceren yatağında mışıl mışıl uyuyordu,genelde keçe ile yapacağım
etkinlik çalışma hazırlıklarını hafta sonuna bırakıyorum,keçeleri dikip hazırlamak için daha çok fırsatım oluyor.Kuzucuğun el kasları çalışsın diye gecenin bir saatinde elma ağacını dikmeye başladım,ağaçı hazırladıktan sonra elmalarıda kestim diktim,elmaların yapışması için ağacın üstüne
çırtçırt diktim.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





                                      Ceren, sabah uyandığında elma ağacını görünce şaşırdı,bunlar ne böyle ya der gibi baktı suratıma.






               Ben kendisine ne yapması gerektiğini söylemeden elmaları aldı,ağaca yapıştırmaya başladı,akıllı kuzu ne yapsın sen söylemeden ben ne yapacağımı biliyorum diyor:))




  o gün elmaları ağaca taktık,topladık,kaç kere yaptık hiç saymadım







                          çok eğlendik o ayrı konu,cerenin el kasları bir çalıştı bir çalıştı hiç sormayın:))
                          gece bunu hazırlayan anneninde el kasları bir hayli çalışmıştı:)Minik kuzu için değerdi ya,yeterki o mutlu olsun..








2 yorum:

  1. Özlem hanım sizi alkışlıyorum kendini geleceğin gençlerine adamış başarılı bir annesiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saolun Neslihan hanım,evde elimden geldiğince çocuklarla hoş vakit geçirmek uğruna yapılan çalışmalar bunlar.Sevgiler..

      Sil