30 Ekim 2013 Çarşamba

Halley kutusundan renk tırtılımız

 
 
 
 
 
Bu halley çikolataları çocuklar için alınmadı:)) Çocukluğumdan beri bu çikolatalı pastanınhastasıyım:))
 
Can ve büyük kızımın çikolata ile arası yok,çok nadir canları isterse o zaman alırım.Arada sırada benim bu halley pastalarımdan atıştırırlar o kadar.
 
Daha öncede belirtmiştim bizim evi depo haline çevirdim elime ne gelirse kenara koyuyorum,birgün bir etkinlik yaparsam bu kesin işime yarar diye:)Halley kutusuda onlardan biri..
 
Acaba bundan ne yaparım diye hep düşündüm durdum sonra grofon kağıtları ile başka bir etkinlik yaparken bu etkinlik aklıma geldi,renklerden oluşan bir tıltıl yapalım dedik,hemen aktivite
 
 
odasına gittim kutuyu aldım can ile renkleri yırttık ve içini doldurmaya başladık,tırtılın yüzünüde çizdikten sonra yapıştırdık.Çok sevimli bir tırtılımız olmuştu:))
 
Canın mutluluğu gözlerinden okunuyordu,bu arada o tırtılla bende oynadım:)))
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder