28 Ekim 2013 Pazartesi

CEREN'in PATATESTEN HEYKELİNİ SÜSLEMESİ:)

 
 
 
 
 
 
 
 
Aslında bunu etkinlik için yapmamıştım,ceren'e patates püresi yapıp vericektim,şu aralar büyük
kakasını sulu yapıyor,ishalde değil aslında.Aklıma hemen bir fikir geldi Ceren'e ben bundan
heykel yapayım,üstünüde o süslesin dedim,Hemen kolları sıvayıp heykeli yaptım.Diyeceksiniz ki 11 aylık bir bebek nerden bilicek bunu süslemeyi... 
Amaç hem süsletmek hemde önüne koyduklarıma dokunup yumuşaklığını veya sertliğini hissetmesi idi.
 
 
 
 
çok güzelde süsledi:))
 
 
 
 
 
 
 
 


                                      parmakları ile patatese dokun dokundu:))



                              kenara koyduğum mazlemeleri patates heykelimize  yapıştırmaya başladı







         yeter ama süslediğim birazda tadına ben bakayım dedi:))



1 yorum:

  1. Ben o Ceren'in minnak parmaklarını yerim.
    Ne güzel de süslemiş gerçekten akıllı bıdık maşallah

    YanıtlaSil