9 Ocak 2014 Perşembe

kaktüsün dikenleri:)

Bir haftadan beri çocuklar perişan durumda,şu ortalıkta dolaşan virüs can be cerenede uğradı.Ateş öksürük çocukları mahvetti.Can bu süre içinde evde dinleniyor.Bende 1 haftadan beri uykusuzluktan çöktüm nihayet.Bende hastalandım.Cerenim dün akşam ateşler içindeydi,Gece ateşini düşürdüm neyse .Bugün tekrar ikisini doktora götürdüm.Ceren bronşit olmuş.Can düzelmeye başlamış nihayet.Eve geldiğimizde cerenim uyurken can ile yaptık bu etkinliği.Kaktüse kürdandan dikenler yaptık.Can kürdanları kırdı yapıştırdı.Sonra kaktüsümüze çiçekte yaptık onlarıda yapıştırdık.Kaktüsümüz muhteşem olmuştu:)Bugün yaptığımız bu etkinlik motor gelişimimizede yardımcı olmuştu.




6 yorum:

  1. Selam can verenin sevgili annesi :
    bu hafta sonu blogumda link paylaşım zamanı. Bloğumun bu haftaki konusu doğum günleri, katılmak istersen çok mutlu olurum
    sevgiler
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonumdan bloğuna yorum bırakmıştım ama ,o yorum yayınlandımı bilmiyorum:)sadece izleyici olarak kalabilirim demiştim,ben hala doğum günü resimlerini yüklüycem:))

      Sil
  2. ben bunu çok sevdim.. bu akşam yapalım bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgicim,çok güzel oluyor kesinlike yapın:)

      Sil