27 Ocak 2014 Pazartesi

İLK KARNEMİZ:)

 
 
 
Can ilk karnesini aldı:)
Ogün çok heyacanlıydı,ben bugün karne alıcam diye havalara uçuyordu.
Benim küçük oğlum büyüyor galiba..Ogün o anı onunla yaşamak isterdim
aslında ama benimde büyük kızımın karnesi için okula gitmem gerekiyordu.
Can'ın karnesini alma görevi babasına kalmıştı.Okula giden çocuk sayısı çok olunca anne ve baba böyle bölünüyor galiba.Ceren'de kaç parçaya bölünürüz bilmiyorum.
İşte can'ımın ilk karnesi.
 
 
                          15 tatilde ödevlerimizde vardı tabikide,Can'ın okuluMektebim Koleji İngilizce öğretmenimiz 15 gün boyunca öğrendiklerini tekrarlamamız için üç İngilizce sitesi önerdi.Hergün 1 saat oturup İngilizce derslerimize çalışıyoruz.Sitelerin linki aşağıdaki gibidir.

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/

http://www.english-4kids.com/


http://www.dreamenglish.com/


Belki sizde çocuklarınızla bu sitelere bakıp,eğlenebilirsiniz..


 

3 yorum:

  1. benim kızlarım henüz iki yaşında ama ilk karneyi aldıklarında nasıl bir heyecan olur tahmin bile edemiyorum :)
    anneler karneleri sosyal medyada paylaştıkça bir düşündüm de hani hakikaten insanın gururunu okşamıyor değil ama
    sevgiler :)
    ayrıca tebrikler

    YanıtlaSil
  2. ne güzel umarım üniversite diplomasını da görürsün dil öğrenim siteleri paylaşımı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. kuzum hayırlı olsun ilk karnen.. allah nicelerini göstersin inşallah.. linkleri not aldım.. bu akşam başlıyoruz hemen incelemeye..

    YanıtlaSil