9 Aralık 2013 Pazartesi

OKULDAKİ AİLE KATILIMI ETKİNLİĞİ:)




Mektebim Koleji'nde can'ın sınıfında aile katılımı etkinliği geçen hafta bendeydi.
Çocukları çok sevdiğim için onlarla iyi anlaşacağımı çok iyi biliyordum.
Aslında sınıfa girerken biraz tedirgindim,can beni görüp yaramazlığa başlar mı diye düşünüp
duruyordum.Bana çok düşkün olduğu için kesin orda da inatçılık eder ağlamaya başlar düşüncesindeydim.
Ama benim oğlum hiç ummadığım tavrı yaptı,beni hiç üzmedi:)
Okula adım attığımda her zaman ki gibi güler yüzlü personelin  ilgisiyle karşılandım.Çok sıcak
kanlı insanlar hepsi.
Hele sınıftaki kuzular onları hiç sormayın,hepsi bir melek..
Hepsi ile teker teker tanıştım.Kübra öğretmenimizle daha önce konuştuğumuz gibi,etkinlik sayfamdan 1-2 oyun seçip çocuklarla oynadık.



Sayısal seksek ve bez parçasını hangi sayı üzerine isabet ettiricez.
Kuzuların hepsi o kadar başarılı ki,kocaman aferin onlara:) 

                                                 
                               Yine etkinlik sayfamdan kavanoz kapaklarına yaptığım balık yakalamaca





                                           Bunlarda kuzulara hazırladığım tavşan maskeleri
                                                          hepsine çok yakışmıştı.















                                      burda da onlarla oynadığımız bir hendekte uyuyormuş tavşanlar
                                                                tavşan kaç şarkısı.



                                                 buda yine korton koliden hazırladığım tavşan
                                        kuzular tavşanın ağzından renkli topları geçirmeye çalıştı







                                                        onlara alınmış süpriz hediyeler





                          onlarla olmak gerçekten güzeldi,ben kendi adıma onlarla olmaktan ve eğlenmekten
                                 çok mutlu olmuştum.Kübra öğretmenimize ve Mektebim koleji çalışanlarına
                          burdan teşekkürlerimi sunarım.

4 yorum:

  1. Harika bir gün geçirmişsin cnm kuzucuklarla,ne güzel oyunlar hazirlamişsın,gönülden kutlarım,harikasın harika

    YanıtlaSil
  2. her ogretmenin hayal ettigi bir aile katilimi gunu gecirmissiniz, ne kadar guzel,cocuklarda ki o isiltiyi enerjiyi aldiysniz kendiligindn gelismistir hersey zaten,ellerinize saglik hepsi birbirindn egitici ve eglenceli olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,çok güzel bir gündü.

      Sil