25 Aralık 2013 Çarşamba

cerenin çekmecesi

Evde cerene ait bir çekmecemiz var,herşeyi oraya taşıyor ordan aldıkları ilede oynuyor.Pufudik ayakkabılar,telefonlarımız eline ne geçerse oraya saklıyor.Kaybolan birşey varsa ilk akla gelicek yer bizim için orasıdır.Ama geçen gün öyle bir tatlı yaramazlık yaptıki çok güldük.Can okula gitme saati gelene kadar çizgifilm izliyor genelde.Sabah onları okula gönderdim tv kapatmak istedim kumandayı bulamıyorum,evi alt üst ettim kumanda yok.Akşam eve geldiklerinde kumandayı nereye koydunuz  diye sordum.Can hemen atladı,senin kızın Ceren varya kumandayı nevresim çantama atmış,okula gelmiş anne benimle,bide cerene kızıyor,kız Ceren ne yaptın sen diye:))kısaca Ceren kumandayı Ogün canla beraber okula yolcu etmiş:))Onların bu tatlı yaramazlıklarıda bi başka güzel oluyor işte..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder