24 Ağustos 2013 Cumartesi

can'ın otoparkı ve otoyıkaması:)

 
 
 
 
 
 
otopark:))facebook'da kurucusu olduğum ÇOCUKLAR İÇİN AKTİVİTELER adlı grupta buna benzer bir otopark yayınlamıştım,çok hoşuma gitmişti en kısa zamanda can'a bunu yapmalıydım
Evde'de tuvalet kağıdı rulası yoktu aklıma pet bardaklar geldi,mukavva kağıdımda vardı bir köşede
Cereni uyuttuktan sonra bir ışınla malzemeleri topladım ve yapmaya başladım,ben yaparken çok eğlendim,bunun yanınada bir şey eklemem gerekiyor diye düşünürken otoyıkamacı  yapmak aklıma geldi oda tamamdı ama can evde yoktu,akşam  babanesinde kalmıştı ,onun akşam saati eve gelişini bunu gördükten sonra yüz ifadesini çok merak ediyordum,mutlu olucakmıydı acaba...Telefonda görüştüğümüzde sana süprizim var demiştim çok merak etti ne yaptığımı,telefonu kapatana kadar teşekkür ederim annecim bana sürpriz yapmışsın diyor(bu arada kibardır benim oğlum yemek yedikten sonra eline sağlık annecim,günaydın annecım,yapabilirmiyim annecim,izin verirmisin annecim.... annecim annecim:))Neyse kısaca akşam olunca can eve geldi nerde nerde sürpriz diyerek merdivenleri koşarak üst kata çıktı,etrafa bakındı göremedi ilk önce sonra anneeee deyip kucaklamaya başladı yaptıklarımı,sonrası onun yüzünde kocaman GÜLÜCÜK....
 
 
 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder