Daha önce yaptığımız bu etkinliği paylaşmıştım.Dediğim gibi çocuklar oyun oynarak daha çabuk öğrenir.Mesala bu yaptığınız etkinlikte kendisine bazı sorular sorarak ; Bir bütün kaç yarımdan oluşur? Dört tane yarım kaç bütünden oluşur? gibi sorularla Çocuğun problem çözmesine de yardımcı oluyorsunuz.Çocuklar kağıt üzerinden gösterilen dersleri bazen kavramaya bilir.Onlar görerek,dokunarak,hissederek,tadarak daha çabuk kavrayabilir.Birinci sınıf konularından biride bunlar sanırım.Öğretmen arkadaşlarımızdan bazıları bu konuları işlerken belki tam-yarım konusunu çocuklardan kolay bir meyveyi kestirip öğretebilir.(çocuklar hem konuyu öğrenmiş olur hemde meyveyi keserek günlük yaşam becerisi kazanır 😀)Aramızda Bu şekilde öğreten öğretmenlerimiz var mı?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder